.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد
سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب و امروز شنبه طی آیینی معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد

 

به گزارش ایرنا، حسینی متولد سال ۵۸ آمل است و پیش از این معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بود.

 

سرپرست جدید فرمانداری آمل که مدرک تحصیلی کارشناس ارشد کشاورزی و علوم دامی و ارشد کارآفرینی و کسب کارجدید دارد ، عضویت در کمیته تخصصی کارگروه پژوهش استان و تدوین سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی استان مازندران در سال ۹۵ را در کارنامه دارد.

 

پیش از این علیرضا شریعت از هشتم آبان ماه سال ۹۹ سکان فرمانداری آمل را در اختیار داشت.

 

مدیریت فرا رنگ‌بندی ، بهترین گزینه مدیریتی 

 

علیرضا شریعت در جلسه تودیعش با بیان این که بزرگ ترین ظزفیت شهرستان آمل سرمایه انسانی است، گفت : آنچه مستلزم توسعه و پیشرفت کشور است ، نیروی انسانی کارآمد و خلاق است که خوشبختانه شهرستان آمل در این خصوص از سرمایه بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه هیچگاه تفکر گزارش عملکرد و تبلیغاتی نداشته‌ در دوران فعالیتش نداشت ، افزود: هرکاری که سال های اخیر در شهرستان آمل انجام داده‌ایم برای خدمت به مردم بود و همواره سعی شد از رفتار نمایشی فاصله داشته باشیم زیرا هرکسی که به مردم خدمت کند عزیز مردم خواهد شد.

 

فرماندار سابق آمل مسئولیت را حق الناس مطلق توصیف و بر مدیریت به دور از نمایش و جناح بندی تاکید کرد و گفت : بهترین سبک اداره جامعه مدیریت جهادی است، همانند دوران جنگ و انقلاب که هیچ رنگی در میان نبود و لابیگری ها وجود نداشت و بر اساس شایستگی افراد در پست ها قرار می گرفتند و در حال حاضر نیز جامعه به مدیریت فرا رنگ بندی و فراجناحی نیاز دارد.

 

شریعت با تاکید بر این که فرمانداری ها باید محور وحدت باشند، افزود : تمامی امورات شهرستان در مسئولیت فرماندار است و باید نسبت به هرگونه کمی وکاستی به مردم پاسخگو بود. 

 

وی بزرگترین چالش شهرستان آمل را معضل پسماند عنوان کرد و گفت: حل مشکل پسماند آرزوهای دیرینه مردم آمل است. 

 

همدلی و مشارکت مردمی نیاز آمل 

 

سید عباس حسینی سرپرست فرمانداری آمل هم در این آیین گفت: آمل در حوزه های مختلف کشاورزِی، اقتصادی  و سرمایه گذاری رتبه اول را دارد ولی آنچه این رتبه ها را به جایگاه مطلوب می رساند مشارکت مردمی، همدلی و هم جهتی است.

 

وی افزود : امید است با حمایت ارکان اصلی شهرستان از جمله امامان جمعه، نماینده مردم در مجلس  و در یک مدل مشارکتی با حضور تمامی بازیگران عرصه اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی با مدل هسته های کلیدی ، هسته های تخصصی  را در این شهرستان شکل دهیم تا با کمک ظرفیت تمامی نخبگان  و صاحبان فکر نگاه عملیاتی را در که در برنامه ششم و هفتم توسعه وجود دارد ، محقق کنیم.

 

حسینی گفت : با ظرفیت نیروی انسانی که در شهرستان وجود دارد این هدف قابل دستیابی است که انشاللله با مشارکت به این هدف خواهیم رسید.

 

شهرستان آمل بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در پنج بخش و ۶ نقطه شهری شامل آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌زاده عبدالله سکونت دارند. / ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.